Wednesday, August 12, 2009

Akhirnya Adikku kawin jugak..

Sudah agak lama aku tak update blog aku ni...terasa rindu pulak rasanya nak sambung balik blogging nie..bukan apa..cuma tiada kesempatan langsung nak online dan membebel kat blog mcm dulu..dulu..kerja harian aku sibuk sangat sekarang nie...

Ok..sabtu lepas, 8/8/2009 adik aku selamat diijabkabulkan dengan jejaka pilihan dia sendiri...alhamdulillah..semuanya dah selamat dan berjalan lancar...Tahniahye dik...akhirnya ko kawin jugak...

Aku sendiri sebagai abg sulung balik 4 hari lebih awal..dengan niat nak menolong mak bapak aku...iyelah...tolong mana-mana yg patut...terima kasih buat sanak saudara sepupu-sepapat, dan jiran sekampung yg sudi menyumbang tenaga, bersama-sama menjayakan majlis kami sepanjang 2 hari tu...letihnya tuhan aje yg tahu..Doa aku buat adik, semoga dipanjangkan jodoh hingga ke akhir hayat...

Amin..

No comments: