Tuesday, May 11, 2010

XPDC Bukit Tabuh 8/5/2010

Location Bukit Tabuh, Tmn Melawati , Kuala Lumpur

Trip kali nie dirancang oleh Aishah dan Eyna...beriya iya diaorang racun aku...bukan tak mau..tapi aku x yakin dgn diri sendiri sebab Trekking biasa lalui (aku org kampung) tapi Climbing haram tak penah try....so aku taku pancit ditengah jalan malu wooo...

Tapi dek kerana hari hari kena racun + bakar oleh beboduk 2 rang nie, maka aku pun termakan lah racun diarong...aku setuju menyahut cabaran diaorang..walau dalam hati dok tertanya tanya boleh ke aku...Berat dah naik..fitness takde...dibuatnya cramp ke kaki aku...pitam ke...kan susah...

namun, aku kuatkan semangat, bulatkan tekad, aku ikut jugak diaorang pagi tu... maka terhasillah gambar-gambar dibawah...









Jutaan terima kasih buat Bro Azzat dan Azwin sebab sudi tunjuk jalan turun yg agak senang supaya mudah kami turun...nanti kita trekking sekali lagi ye bro....

No comments: